CONDIȚII DE GARANȚIE
- 1. Drepturile consumatorului sunt în conformitate cu O.G. 21/1992 şi H.G. 394/1995.
În cazul solicitării de reparaţii în cadrul termenului de garanţie, cumpărătorul este obligat să prezinte certificatul de garanţie împreună cu factura de cumpărare a produsului în original. Garanţia este asigurată de Starknet SRL să efectueze reparaţia produsului.
- 2. Termenul de garanţie pentru produsele comercializate de către societatea noastră este de 12 luni pesoane Juridice si 24 luni persoane fizice și începe de la data vânzării produsului şi se prelungeşte cu timpul scurs de la data constatării de catre service a defecţiunii produsului până la data repunerii acestuia în funcţiune.
- 3. Garanţia nu se extinde asupra accesoriilor, consumabilelor, subansamblelor supuse uzurii ca urmare a utilizării îndelungate a produsului (leduri, lămpi, garnituri, geamuri, cuțite, etc.) şi în general asupra pieselor ce pot fi achiziţionate drept accesorii.
- 4. Garanţia se referă la repararea sau înlocuirea gratuită a subansamblelor sau pieselor de schimb constatate defecte de către personalul tehnic autorizat de importator, dacă produsul defect se încadrează în condiţiile prezentului certificat.
- 5. Durata medie de utilizare a produselor profesionale este de 5 ani, timp în care se asigură contra cost, în afara termenului de garanţie, piese de schimb/ repararea produsului de către unitatea service autorizată.
- 6. Cumpărătorul are obligaţia de a utiliza produsul şi de a-l întreţine conform instrucţiunilor prezentate în manualul de utilizare.
- 7. Deteriorările de genul zgârieturilor, loviturilor, rupturilor, etc. ale elementelor demontabile sau nedemontabile, care nu au fost aduse la cunoştinţa vânzătorului în momentul achiziţionării, nu beneficiază de garanţie. Totodată, în momentul solicitării reparaţiei pentru produsele cu volum mare, cumpărătorul le va preda pe acestea unităţii service în ambalajul original, pentru a evita eventualele defecţiuni / deteriorări suplimentare.
- 8. Defecţiunile apărute în afara termenului de garanţie, ca urmare a unor vicii ascunse, confirmate prin expertize tehnice efectuate de un organism tehnic abilitat, se repară gratuit de către Starknet S.R.L.
- 9. Prestatorii de service au obligaţia să efectueze operaţiunile de service asupra produselor de folosinţă îndelungată aflate în perioada de garanţie, în cel mult 30 zile de la data înregistrării reclamaţiei consumatorului.
***In situatia in care certificatului de garantie al produsului poate lipsii din colet, aceasta nu constituie o problema , factura poate fi folosita pentru garantie si a determina momentul achiziției.
- GARANTIA NU ACOPERA Produse la care s-au facut modificari sau adaugari de catre client. In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata si produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului tur-retur (daca este cazul), precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service dupa verificare.
- Garantia se pierde daca: Produsul a fost demontat de catre client, produsul prezinta urme de cadere, loviri, apa sau alti factori externi, incompatibili cu functionarea normala
- Perioada de garantie : Persoane fizice 24 luni / Persoane juridice 12 luni, Acumulatorii inclusi in anumite produse (Veioze lampi) 180 zile
Pe durata achiziţiei şi a procedurilor de plată, Starknet SRL vă protejează datele personale şi se asigură că veţi putea achiziţiona bunurile în siguranţă. Utilizăm tehnologia adecvată pentru securitatea datelor personale, a comenzilor şi a plăţilor.